my lovely pies

Wednesday, January 20, 2010

SAYA SAYANG KAKAK SAYA!

ASSALAMUALAIKUM..

nasib baik!kelmarin ada sesuatu terjadi..it happened lepas keluar dari surau JHEPA..aku teragak nak check beg aku..tiba-tiba baru perasan..JAM!!hua...jam tak ada..waktu tu dah nak sampai pintu gate keluar..nak balik kolej dah..baru perasan jam tak ada..nak nangis pun ada..that's simply because jam tu my kakak yang bagi..for my 19th birthday..hilang pula ke?dengan muka yang tebal..aku berhenti tengah-tengah pavement dan start selongkar beg dengan muka cuak ala-ala kambing tercekik cekodok..akhirnya...ALHAMDULILLAH..jumpa balik..kalau hilang..tak taulah macam mana..



thanx along..mmuahx..




jam ni rm10 je..beli waktu dah terdesak nak jam dulu..hehe



p/s:saya sayang kakak saya..dia cakap.."i want u to wear this watch until u successfully become a teacher"...



5 comments:

nedd said...

alala..sweet~~

hehe...bestnya ada kakak~~

haha! ur sis doctor kan?

effa_dila said...

hihi..tapi kalu kat uma kadang2 bertekak gak..

yup..next year baru start keje..insyaALLAH..

panda putih said...

epa makesure jd cikgu.. haha
aja anak dell nnt!

THE BLOGGER said...

wah...kakak dye doktor.... jimat la duit nk pi klinik nanti..bleh la suruh kakak ko rawat....hahaha

jam RM10 tu beli kat petaling street ke ? jam cam tu lepas beberapa bulan dh mati beb..x tahan lama...

effa_dila said...

dell..insyaALLAH..doakan la ye syg..:)

man..haha..xde maknenyer jimat dwit..
x r..jam tu aq beli kat JJ..tahan je..kalu pandai jage..ok ja