my lovely pies

Tuesday, December 21, 2010

dessert satu.

ASSALAMUALAIKUM

aku rasa macam nak muntah. selesema ini memang memualkan. teringat yang aku ada beli bahan-bahan nak buat Nescafe Layered Pudding semalam. maka..ke dapurlah aku tadi. 





maaflah..tak seindah mana tapi rasanya tak sehodoh rupa. LOL cubalah.sangat mudah. aku suka sebab dia combination manis (bahagian putih) dan pahit-pahit manis (bahagian nescafe).


oh ye.. kalau nak cuba, ambiklah resepi kat blog aku yang lagi satu ni...


apa aku nak cerita hari ni ek? tak ada apa-apa yang menarik pun. lagi beberapa hari dah nak kembali ke uni dan oh tidak! lagi beberapa hari result nak keluar (ramai kata it will be released on 25th Dec). tawakal..I've done my very best dan sekarang hanya berdoa n bertawakal insyaALLAH..

No comments: