my lovely pies

Tuesday, December 29, 2009

IT'S THE 2nd SEMESTER!!

ASSALAMUALAIKUM..

alhamdulillah..akhirnya..wireless kat rumah ni berfungsi..dapatlah juga aku online..yeeha..hari ni masuk hari kedua aku start kuliah..how was it?hurm..aku rasa buat masa ni masih rileks..minggu depan?haha..unpredictable..

aku bertolak balik ke tg malim dari kl ahad lalu.haha..nak bagitau ni(agak jakun di situ)..for the first time..i drove from selangor to tg malim..pergh..menggigil kot..nasib baik ayah di sebelah dan ibu di belakang bagi support..cool..sayang mereka..mmuahx..


ok..seriously i miss my friends..tak kira di mana2 anda berada..aku pindah rumah semester ni..nope..kami dipindahkan..hua.sedih2..kena berpisah dengan housemates lama..tapi nasib baik masih dalam kawasan perumahan yang sama..jadi..bolehlah aku merayap2 ke rumah baru diaorang..hehe..

yeah..nak cerita juga..semalam aku agak blushing sebab ada satu insiden berlaku..kitaorang sedang pilih ketua untuk kelas intro to literature..tiba2 ada orang suggest nama aku..lecturer aku tu(madam A,bukan nama sebenar..haha)..kurang dengar nama aku..so..dia pun berkerutlah kening..aku assumed dia tak dengar nama aku..dan nak suruh kawan2 aku ulang nama aku..aku pun angkat tangan..dan dia pun tahu nama yang disebut tu nama aku..then..dia suruh kawan aku yang suggest nama aku tu ulang nama aku..aku pun ulangkan la..dengan jelas,terang dan lancar..


"siti nor effadila"

berkerut2 kening dia nak sebut..terus dia cakap(dengan wajah serius..)

"whatever.."

hua..sekelas gelakkan aku yang sibuk2 ulang nama sendiri..dan gelakkan juga sebab kena whatever sebijik..hukhuk..anyway..madam A sangat best..gonna love her class (haish..ketua apala aku ni agaknya)..

okay..hari ni dah dapat 5 assignments..huhu..malam ni dah nak start buat discussion with my fellow group members..wait for me bebeyh..

hurm..i think that's all from me now..mmuahx..










2 comments:

diyanah said...

gila rajin lah effa ari ni dpt assigmnet mlm terus buat.

effa_dila said...

xde la babe..da ade pengalaman lampau..haha..tangguh2..pastu..kelam kabut